you look good baby must taste heavenly

tjaba! det är typ.. tredje gången jag skriver idag?

inte för att jag ens har något speciellt på hjärtat. fast jag börjar ju 10:25 imorn så vafan nån måtta får de väl ändå va!

jag mår som bra nu ju, glad. sådär jätteglad! vet inte varför. kollade os. kanske det. nästan skrek när jag hejade;
"KOM IGEN DÅ!!" "NEJ!!" "JAAA, JA JA JAJA KOM IGEN!!" "WOOOH" och så slutade det med "JÄÄÄVLA SKIT!!!!" för att den där ena svensken BARA FICK SILVER. sån dålig förlorare som jag annars är så blev jag arg. vet inte ens något namn på nån. eller jo på hon Kalla. men ingen annan? taggad va jag ju ändå! (precis som om jag skulle kunna göra de bättre)
och för att jag är glad nu så firar vi det med lite egobilder!


såhär sliten kan jag vara en måndag kväll (hehe)


jag skojade bara, inte är jag sliten. (skoja igen)

ni kan få min OS historia!:

stolt (hahahaha era jävlar sverige leder SVERIGE SVERIGE woooh alla andra är loosers!)


fattar nada. (NEEEEJ vafan hände??? ÅK då ÅÅÅK DÅÅÅ!!!!) (foten ba, hej! här kommer jag, hälen, och ska ta en bild!...??)


förvånad (?????? va händer?? VA HÄNDER??? hon ligger tvåa:@ HON TAR IKAPP!!! JAAA!)


chocktillstånd. vad var det som just hände? (nej. nej. nej. nej. HON SÖLAR!! hon får inte bli tvåa. ETTA! ETTAAA!)


vågar inte titta. bara kika lite. (jag ska ALDRIG mer se på OS! jag HATAR OS!!! jävla sverige.)


jaha. hon blev tvåa. (aldrig aldrig mer ska jag se det här.)


(WHYYY??? WHYYYYYYY??) (hehe)


(oki.jävla os. nu går jag och röker.)

ungefär så kan det se ut när jag tittar på os för första gången. jag hade inte velat vara mina grannar vid detta tillfälle. heller inte någon närstående som umgås med mig, jag tror jag hade varit kapabel till lite allt möjligt då.

nä, os är inget för mig. tänkte kolla lite damhockey också och försöka förstå någonting där. men jag ångrade mig direkt jag såg att sverige förlorade med 9-1. hade jag sett mer där så HADE jag nog dödat nån. kanske sprungit till grannhuset eller nåt. döda döda döda typ. så jag tänkte på grannskapet och sket i att kolla hockey.

och OM det nu skulle vara så att jag RÅKAR kolla mer os, så kan ni ju för säkerhetsskull låsa dörrarna. iallafall om ni bor nära gamla intersport. för om ni inte låser så KAN det hända att NÅN flyger in: döda döda döda. typ.

jävla os.

Kommentarer
Postat av: eelin!

hahahhahahahahahaha fan vad störd du är

2010-02-22 @ 23:32:58
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0