you want to know that it doesn't hurt me?

allt bara är. är less på att allt bara är. vill som ändra på nåt men det går ju inte heller. för allt bara är ju.

har sån där piss dag igen. eller, piss kväll. inte då att jag pissar mycket, men allt känns sådär just; piss. för någon dag sen kändes allting bara mens. MENS skrev jag stort på ett papper och ritade en bakgrundsbild på mobilen; NÅ NÄ, står det nu där. med limegrön bakgrund och skrikande rosa text. och så är det ju en liten nyckelpiga där bredvid. först kändes allt MENS, sen NÅ NÄ och nu piss. fast dagen har ändå varit helt bra. helt bra faktiskt, den har varit rolig.

är du alltid sådär tyst? hörde jag idag.. är jag det? jo. förlåt.

det var ju det där med tankar. jag och mina tankar går som inte riiktigt hand i hand. börjar fundera om vi nånsin gjort det, men det är väl klart vi har. nångång har vi ju det. eller?

jo för det har vi. mina tankar o jag.

fast allt bara är inte ändå. funderar sådär djupt. som jag sa idag att, snart drunknar jag ju dit.. i mina djupa tankar. skakar på huvudet lite för att jag inte förstår mig på mig själv och tänker sen att, vafaaaan.. suckar lite, suckar lite djupare och tänker sen att vafaan, igen.

och jo jag vet att det är konstigt. man förstår som inte ens riktigt vad jag skriver om. för jag gör ju inte heller det..

och så ville man hoppa in i mitt huvud och se hur allt låg till där också. jo för det vill ju jag med? och tack för att du är du. jag måste vara typ världens jobbigaste människa att stå ut med. men tack. för jag kan ju inte bara säga det sådär. KUKEN också va jag är ksjdöb

sneglar lite på tvn. svartvit film, elefantmannen. man ska väl va glad att man är frisk iallafall.

och så bara fortsätter jag. rapar ur mig en massa skit. slutar väl med att jag suddar bort allting sen.


och så tänker man sådär att, men tänk om, tänk då, tänk så, tänk men, tänk varför och tänk därför. o så ba "va tänker jag egentligen?" "jag vet inte", tänker man sen. o sen ba "va vare jag tänkte ens?"  nå inte vet jag. NÅ NÄ såklart inte va vet jag egentligen

OCH ALLA BARA GNÄLLER sluta nu gnälla visst huj va jag hatar gnäll HUJ gnäll

jag grät idag. bara sådär. jag bara grät lite, torkade bort och låtsades som ingenting. sen tänkte jag att varför gråter jag, och då tänkte jag igen att jag vet inte för vad vet jag. då grät jag lite till för att jag inte vet nånting och sen ba skaka jag på huvudet och låtsades som ingenting. slog på lite babyshambles och dansade istället till la belle et la bete. och sen var ju allt bra igen.

men sen satte jag ju på running up that hill igen och så ba föll jag i träsket igen o börja fundera. fast på ingenting funderade jag denna gång. kom som inte på nåt att tänka på. så jag slutade. och så fortsätter jag ju såklart lyssna på den om och om igen. låg vaken till ca 03.00 igår natt och lyssnade på den. och sen lyssnade jag ju också på e20 norr såklart. och dansade lite i sängen och sjöng.


tell me, we both matter, don't we?



gör mig liten igen nån, snälla

nå nä hörni att.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0