if i lay here, would you lay with me and just forget the world?

morjens! idag är jag glad, min mamma är hemma! har sett bilder på läggan i enköping, det ser ju riktigt bra ut det här alltså!

drömde en helt sjukt verklig dröm inatt. hade en unge, först var de en kille o sen när bejbisen växte så var de en tjej. jag hade inga kläder åt henne och vi skulle gå ut och promenera, så jag tog crilles bröders kläder och klädde henne i dom. och hon passade i dom för då var hon helt plötsligt 3-4 år, och pojkarna är 10 och 11 så jag vet inte riktigt hur de där går ihop haha =) hon var iallafall jättefin. hade lockigt hår och jättefin röst. hon kallade mig mamma och jag grät. vaknade av att jag sa/skrek för mig själv "JAG KOMMER INTE ENS IHÅG HUR DET KÄNDES ATT FÖDA HENNE!!!" o så ba va oj jag är hemma. och har inget barn. sen försökte jag somna om men jag hade den där konstiga känslan som man brukar få när man drömmer såna där drömmar som känns så jävla verkliga.

som här om dan (läs;veckan) så kom morsan mitt i natten in i tvrummet och kunde knappt gå. jag ba va är de? o hon sa att hon drömde en så läskig dröm så hon är helt knäsvag. vi gick och rökte o hon berättade om hennes dröm och jag tror inte jag garvat sådär mycket på LÄNGE. djävulen skulle ta henne och dom for till ölbaren och kärringen som skulle hjälpa henne gick på toa helt plötsligt o mamma började göra konstiga ljud för då var djävuel inne i henne. fan va vi garva.

ihelg var jag hos linnea och firade henne. det var kul, vi käkade tacos och snackade om allt mellan himmel och jord och spelade o sånt. sen drog vi till krogen, fast vissa kom ju inte så långt hahahaha =D bra där
det var iaf kul när jag väl kom dit o denna gång har jag faktiskt ganska mycket minne kvar! har varit lite torrt på minnes-fronten den senaste tiden.. så nu ska jag chilla. fa o träna ikväll o sånt.

vaknade, eller haha, jag gick o la mig 09.00 på söndag morgon. vi slutade inte festa helt enkelt =D satt här hemma ganska mycket folk o sjöng som fan. sen när vi kom in på schlager så kunde en viss person (som jag verkligen inte hade tänkt mig kunna detta) alla låtar utan till o va helt inne. haha bra där! sen dagen efter när jag skulle lyssna på musik på spotify så var denne person ännu inloggad på sin, en mapp hette "schlager hits :]" jag ba ok. bra. =D

vaknade sen vid 14 tiden o snacka med linnea i nästan 40 min. garvade åt gårkvällen o allmänt diskuterade. de va ju skönt. tänk att linnea också är 18 nu. ruskigt king!

och så har jag lite hemliga planer också! hoppas det går an. då skulle ja bli glaaa =)))

ska lägga upp lite bilder sen från lördagen. det var iaf skönt att man fick klart för sig att det finns riktiga vänner. så mycket som ni (ni vet vilka ni är) sa till mig hur mycket ni älskar mig o sånt, jag blev som helst stum. och, även fast ni redan vet om det, så säger jag det igen; jag älskar er med. så otroligt mycket. tack för att ni finns.

nu tror jag att de var allt. ligger o lyssnar på chill musik o har bra feeling som alltid. ska ta en folkis till maten. sen träna när jag smält maten o sen läsa o sen baua. och längta till enköping. vill dit nuuu!

ni kan få en massa seriösa bilder på mig!!!! bra va


den kanske seriösaste av alla



såhär ser jag ut ibland




där har ni det! och nu kan jag gå. hejdå =)

Kommentarer
Postat av: eelin!

du är så fin :')

2010-01-18 @ 18:59:18
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0