I've made this whole world shine for you

tjaa. sitter hemma o nöter remy zero - save me. den är gammal, yees i know, men jag har fastnat för den =o king!

idag for mami till tha big city. hon ska va hos min (älskade, älskade, älskade och bästa) syster fram till tisdag och sen drar hon och b till enköping! hehe, jag kan säga HEM till enköping... wooh! de ska flytta in lite grejer och köpa soffa o tv och annat sånt ;) det här kommer bli ruskigt king!! längtar, faktiskt! väldigt mycket. BORT åt helvete från den här RUTTNA HÅLAN!woooh =) medans andra ba stannar kvar o blir ingenting hehehe nä jag ba skoja, ica behöver ju säkert städerskor också så alla kan ju inte ba dra... =D nä nu var jag elak, är bara glad för att JAG ska flytta! och byta nummer så INGEN kan ringa mig, förutom dom jag vill ska ringa mig!

och sen blir det; spanien. vilket jag nämnt typ 10000 gånger =) men ser så mycket fram emot det! o ba vakna på morgonen och dra till stranden och dricka goda drinkar på playan... hänga på beach-cluben o ba vara =D tralla runt på dom där trånga (men ack så kingiga) gatorna o ba välja o vraka mellan barer... DET är livet hörni, DET ÄR LIVET. inte gatorna, eller jo de med, men själva helheten! SPANIEN för fan SPANIEN


!!!!!!

och nu till annat, idag har jag varit hemma o slappat bara. lyckades stiga upp vid 09.00 (!!!!) så jag har alltså, förengångsskull, sett dagsljuset!! det var ju faktiskt fint. hehehe nä lika fult o kallt som vanligt, jag diggar mars o april mest för då är det lite varmare och man kan åka skoter utan att frysa näsan av sig. fast sommaren är ju såklart bäst.

OCH! idag!!! har jag pratat med claus. eller jag hann säga "hej!!!!" innan mr.c tog telefonen och skulle prata =) allt va iallafall bra där borta. dom skuma nåt tidigare idag att dom är i sverige, king tänkte jag, men så drev dom me alla för att dom hade tråkigt??? kom hem på riktigt istället!

jag skrev typ mycket nyss men råkade radera det. jobbigt. men iallafall.
idag ska vi käka tacos! jag linnea christian o markus. king! nyktert?? tror jag. time will tell.

nu kladdar jag bara. ni kan få bilder istället!


han va så liten!



nångång när vi festa hemma at my place =) har andra bilder också men får inte lägga ut dom så jag hoppar över=))


adrian o rosanna, saknar dig adrian!!!!!



simpa! på beachcluben VAR JAG SKA HÄNGA I SOMMAR med linnea woooh



min älskade vän a (som förövrigt fått körkort, har bara inte skrivit det hit) på teknikens hus i höstas =)


nu får de räcka =D rosanna ringde nyss och ville bara meddela att det är tråkigt utan mig på inventeringen. min fina. trots allt o alla våra dagar så vet du var du har mig hjärtat.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0