måndag

idag har jag tittat på film med c och f. vi tittade på brüno och the haunting in connecticut. första; king. andra; läbbig. som fan. jag skrek och jag hoppade till. typ tusen gånger! till och med mina vänner c och f som ska va såna stora o starka karlar hoppade till.... =))

försöker komma på nåt vettigt att skriva om men kommer inte på nåt. för att det inte finns nåt vettigt att skriva om antar jag.

nyårslöfte: inget. eller jo ett. men det är hemligt =) nä men det håller jag för mig själv. visst finns det ju grejer jag skulle vela göra också, och det kommer jag, men det beror inte på nåt jävla nyår. det är för att jag vill.

har tittat på flygstol till spanien idag. till juni, den 20nde nångång. ska ba dra iväg med min vän linnea o va borta över sommaren. linnea börjar ju skolan till augusti så jag kanske flyger hem med henne då eller så stannar jag, får se. papi hade nån lägga i cypern på g, kanske drar dit en sväng o säger hej till amanda. och söker jobb, vem vet. jag ska iaf leva livet, och inte i sverige!

sen flyttar vi ju. har en lägenhet i enköping sen den 1 dec. jag o mami. och hundarna. iväg och bort och fan åt helvete från den här stan! fyfan va skönt. den dagen jag flyttar gissar jag att jag kommer tänka ungefär såhär:
yes fan va skönt o slippa den här skit stan.
och sen ska jag aldrig återvända!!! nä okej ibland kanske en gång/år HÖGST

nä nu har jag nog inte mer att komma med. tror jag avrundar här. hejdå.



såna här bilder kan finnas på min telefon när jag märker på fyllan efter krogen att;
fan mitt armband lyser ännu!
ruskigt fascinerad.

och så ska ni få en till såklart. på mina kära vänner, vars ena tyvärr inte ens befinner sig i europa.

det är tyst i kompiskretsen. inte nån som kommer med dumma kommentarer =)))


nu räcker det. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag kommer att sakna dig om du flyttar!

2010-01-06 @ 12:24:44
URL: http://beatriiicej.blogg.se/
Postat av: Karoliina

HAHA vaa? Ska du flytta till ENKÖPING? Shit, haha, här bor ju jag;D

2010-01-07 @ 10:29:23
URL: http://bellatrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0