min mamma

snart kan jag börja ha en kategori som heter "min mamma" var jag skriver hur trög hon kan va ibland... här kommer en ny:

jag- mamma vart var det vi hade lägenheten i enköping?
mamma- nå de är där vid statoil, vid en rondell. lill.. lill.... lillsidan!! lillsidan heter det. och adressen är.. torn.. tornfall.. nej tornfalks.. GRÄND, tornfalksgränd. 3. tornfalksgränd 3.
jag- ööh.. jojo okej men de där skiter jag som i just nu
mamma- jo men titta där på kartan bara. bredvid en rondell! och statoil! mot västerås ska man köra. titta nu där på kartan, vägen mot västerås och vid en rondell till höger.. eller vänster... nå vid en rondell och vid statoil!
jag- oookej.. jag förstår inte
mamma- nå jag förstår inte heller vad fan jag pratar om!!!!!

sen sa hon "men de är i enköping iallafall", o hon var seriös?? jaja ett gott skratt förlänger livet

så garva vi lite till och så drog hon ett till försök till o förklara om nå jävla rondeller och statoil så jag sa ba hejdå *klick*.

hejdå

Kommentarer
Postat av: amanda

HaHa! sötis då ;D

2010-01-14 @ 18:34:56
URL: http://amandurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0