världen är elak jag ser det varje dag

tja! sitter hemma i soffan och lyssnar på HÖG musik. de är king! vakna för inte så längesen o käka frulle o nu sitter jag här o chillar o har värsta feelingen för ikväll! yes

alltså ÄLSKA andreas grega? hallå! king

ikväll ska jag hem till linnea på paaaardey! ganska taggad! ska nog basta med min bästis innan det. hehe =) rosanna!

mamma kommer hem på måndag! eller tisdag. vet inte än. de ska bli kul. och snart flyttar syster in i hennes nya lägga, hörde en fågel viska i mitt öra att de är iflyttningsfest på g då... hehe gissa vem som kommer ääända från haparanda och stormgästar?? såklart, världens bästa lillasyster!

har inte så mkt mer på hjärtat. ska dra o hämta bisse på ett tag woooh yes

och här är jag;

nyvaken och inte alls ruffsigt hår!

och så kan ni få en på mig och min king polare angelica! här är vi på gymnasiemässan med vårat företag;

!!

och sa jag förresten att andreas grega är king? jo de gjorde jag nog. herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0