you're a slave to the money then you die

nå tja.

sitter hemma i mitt kök (som vanligt) och lyssnar på musik. har lyckats slita mig från boken (förengångsskull) och varit ute på promenad, med en gammal fin vän. vid namn jenny. även kallad; grannen. det var.. nytt. eller nåt gammalt som blev nytt. det var skönt. det var.. skönt.

har varit på ikea idag, som vilken annan vardag som helst de senaste.. 5 veckorna? jag tycker om mina praktik(läs; klass)kompisar, dom är roliga! anki, jenny, jenny, linda och paue. vi lunchar alltid (nästan) 12.30. bara sådär lite info på sidan.

jag har försökt trycka in en glad smile här hela tiden, en "=)" men de såg så fel ut.. även fast jag är glad! de är jag. men jag vet inte varför jag inte kan???? i need rosanna, lite sådär flum o skum o snack. inget speciellt hjärtat allt är bra här men jag bara saknar dig!! mycket. förstår som inte vad jag ska ta mig till utan dig i enköping..

och jag saknar mamma. hon kommer hem på måndag! jag vet att jag alltid nämner henne! men de är för att hon är bäst. hon är min luft och min energi.
och här får ni en bild (suddig som fan) från puerto rico på oss;

ja, jag har fotat med webbkameran på ett annat foto, eftersom vi inte har en enda bild på datorn. förde över allt och skrev ut istället. och ni kan få lite mer;


skit suddiga men whatever. från våran balkong. vi bodde lixom nästan högst upp på berget, 210 trappsteg ner och 210 trappsteg tillbaka. gissa om de smaka blod i käften efter första dagen?? iallafall om man heter jessica danell. en dag gick vi ÅTTAHUNDRAFYRTTIO trappsteg!! med påsar i händerna. waaaay to much alltså. annars var utsikten helt underbar och solen sken hela dagen mot oss. bilden ovan på mig och mor är tagen första dagen så vi var rätt bleka där. orkade inte gå upp och skriva det dit haha


jag flumar utanför rummet! nä men skulle färga mitt hår. vi tillbringade timmar här alltså, på nätterna satt vi o snacka skit o kedjerökte. underbart mysigt


och återigen jag (hehe) efter stranden en dag. låg alltid o baua på stranden! eller inte alltid, och inte riktigt sov heller, vilade lite. sen drack jag bärs. helt iskalla bärs på en kokhet sandstrand. åh ta mig tillbaka


koka pottis o sånt en dag. vet ni hur jävla enorm den här potatisen var?? kanske inte ser såå jäkla stor ut men den var seriöst helt jätte fet, har aldrig sett på maken.

det var det. har många fler men dom vill jag inte dela med mig av =) åh där kom den!


på söndag fyller linnea, my partner in crime, hela 18 år. det är king alltså! och efter lördagen och all festande så ska jag slappa på söndag. bara vara. och börja läsa om twilight böckerna fast på engelska.


varför finns det förresten så sorgliga människor där ute?? varför är ni så jäkla... sådär??? lev livet för fan, man lever bara en gång. så irriterande att folk ska haka upp sig på vissa grejer och sen grubbla över detta HUR LÄNGE SOM HELST. släpp det. låt det va. inte blir det väl bättre av o gnata bara.. tycker jag iallafall. så jädra onödigt o hålla fast vid en åsikt man skaffat sig för typ länge sen. skulle må så jävla dåligt av o göra det. men det är väl jag det.

och snart ska jag tatuera in min älskade tatuering! kanske i slutet på månaden efter jag betalt alla räkningar. har väntat sen typ HUNDRA år sedan, okej nä jag skoja ba men sen jag var i magaluf. eller då stod det mellan den ena eller den andra, tills jag bestämde mig för att skaffa båda. men börjar med min lilla. eller, det tänkte stå "med mina små" där för jag tänkte ju som ha dom på handleden/handlederna men känns inte så jävla king längre när jag såg att det är fler än jag som ska göra där, så jag funderar på ett annat ställe. men de säger jag inte den här gången =) och de ska stå "live life, love life". vilket jag nog glömde nämna.
och min andra ska vara på ett helt annat ställe. "it's not every breath you take, it's every moment that takes your breath away". jag och min kära r var i en tatueringsstudio på magaluf och hon fann denna. hon fick gåshud o jag ba "va" och så läste jag texten. jag fick också. så jag tycker att den känns typ som.. våran. kommer alltid tänka på först och främst henne när jag tittar på den (när den nu är på min kropp.)

nä nu har jag kladdat som fan. helt onödigt egentligen. egentligen tänkte jag kort och gott skriva en rad som lyder:
"jag bryr mig inte om dig."
och så kom allt det här. =)))

ni kan (läs; ska) få en sista bild. på mig såklart.

är inte sådär jävla pigg på o va sådär riktigt seriös på bilder så här har ni mig just nu

och en till kan ni få, på min balklänning;
haha nä jag skoja ba ni kan ju drömma

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0