can't sleep

har stigit upp vid 19 tiden idag. kommer inte sova nåt inatt. ingen idé heller för jag ska upp o köra kvart i tio. somnar jag så vaknar jag aldrig.

min lilla etta är något så otroligt varm. men bara när man ska sova. jobbit. man ligger som och vrider och vänder och tar bort täcket och tar tillbaka lite, slänger det på golvet, suckar, lägger sig på sidan med täcket mellan benen (alltså vanligt mellan benen hehe), sparkar bort det, svettas, suckar, stiger upp, dricker vatten, lägger sig igen och någonstans mellan svettig kropp och envishet somnar man

måste städa ser jag. det är stökigt här. är inget svin jag lovar. är bara nyinflyttad....hehe

idag käka jag torkat renkött, eller vare kanske älg? gott var det iallafall. åt hur mycket som helst så kommer hinka vatten det närmaste dygnet.

har bra musik. börjar fundera. anledning nämns ej men det är lite fint ändå. jobbit att inte veta vad man ska göra bara


























så där ja.. vem är den där fräscha snygga bruden förresten?

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Haha, du är alltid lika söt! :D

2010-07-09 @ 14:21:46
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0