det blir så ibland jag vet

är så less. på alla. på alla som inte kan visa respekt, visa omtanke, visa förtroende eller visa nåt alls. är sååå jävla less. och på såna som tittar snett på mig för att jag tycker en sak, tycker att jag tycker om fel saker, har andra åsikter, klär mig fult osv, varför härmas ni då? allvarligt. håll er till er egna åsikt. löjligt jag vet men sååå ruskigt jävla irriterande. jag blir så arg.

vad är det för idé att bli arg på mig för att jag tycker annat? "NÄ jessica så är det inte alls det är såhär!!!" JAHA MEN JAG TYCKER INTE DET. bläääääääääääääääääääääääääääää dra åt helvete

....hehe 

det som förut var så kul är inte ens kul. jag har kul på andra håll.

och så är jag less på såna som utnyttjar vissa för att just dessa vissa är för snälla. varför ska man utnyttja? varför ska man be folk (sådana som inte kan säga nej, oavsett tid på dygnet) om saker? varför är man så grym?

annars är allt bra. ska strax o köpa korvbröd. själen börjar må bra. inte riktigt hel ännu men det är på g. det är tungt på g. inte pga korvbrödet men allmänt.

drömde konstiga drömmar inatt. har inte hänt på några nätter. jobbit.

saknar min syster. hela tiden. önskar jag kunde va närmare NU.

äh, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0