ibland blir jag så förvirrad

har just varit och badat med christian och andreas och sen hämtade vi hundarna (<3) från kalix och jennifer. nu sitter vi i bilen!

for till pajala och korpis ihelg. kom fram rätt sent på fredag och på lördag for vi rätt tidigt till pajala. eller okej inte så tidigt. men lite tidigt.

köpte godis. så marknadigt. eller nåt. crille höll till vid spelstånden så klart, han vann första pris på ett utav ställena o fick ta en sån där stor nalle men sa ba "nä jag tar den där piskan istället". ni som känner honom förstår.

åkte hem på lördag kväll även fast vi inte skulle. men ingen var sådär taggad så vi tänkte vafan. ändå drog jag till krogen när vi kom hem och kvällen (okej natten) slutade med ett dopp i älven halvt påklädd.

alltid när vi åker från korpis så saknar jag tillbaka. det där stället är så mysigt. vill dit. nu. saknar det. saknar dom.

nu börjar jag må illa så jag måste avrunda. jag är en sån där som börjar må illa om jag håller på med något när jag åker bil. jobbit. spec när man ska läsa saker o sånt. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0