fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion

baku. fin kväll igår. illamående men fin.

har pressat kinamat idag. sen lite chips o dip. och troca. med nathalie. satt fint. är grymt sugen på avokado.

min cykel är stulen! någon jävel har tagit hela skiten fast den var låst, vem orkar?! vem vill göra så?! var är min kära cykel?! lila damcykel av märket crescent, säg gärna till om ni hittar! 0702376509

jag har inte varit så aktiv på denna front. mycket och lite har hänt, brett och djupt och ingenting alls. förstår ni? nä. men själen mår bra. nu mår den bra. några saker som fattas men det kommer det kommer.

mor min har bokat en flygbiljett åt mig. 23 aug drar jag till stockholm. endast en tur biljett, får se hur länge jag stannar.

är så kluven ang flytten. vill vill vill verkligen verkligen flytta men det finns saker som är ouppklarade och jag vet inte om jag vill lämna det så. måste fixa det, måste fixa allt måste fixa mig

borde plugga teori. men jag orkar inte. först ska jag lyssna på musik o ba chilla.

saknar mitt förra hem. stora köket, stora vardagsrummet mitt fina sovrum. saknar dock inte hyresvärden osv hehehe... dom älskar nog att vi flyttat

märkte för inte ens en dag sedan att min playlist heter juni10. det är ju juli? snart augusti till och med? ändå fyller jag på juni10 bara. måste fixas. har så jävla många musiklistor så alla ba ??

jaja det var väl det. jag mår helt enkelt bra och det luktar gott.

höres!


mörk bild på mitt nyduschade mörka hår samt en väldigt seriös min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0