onsdag

hehe min hund (rocky) är verkligen knäpp! han ligger här bredvid mig o ba glor på mig, han har gjort det i säkert 10min utan att överdriva! direkt jag tittar på honom så blir han helt ivrig o viftar på svansen o vet som inte riktigt vad han ska ta sig till, o när jag tittar bort så slutar han o ligger bara helt still. sen tittar jag igen o han gör samma sak o så fortsätter det så! han ser sådär knasig ut nu, mamma du vet när han har öronen sådär neråt och inte får igen käften så tänderna syns! och rambo bara ligger på golvet och sover. dom mår bra mamma=)

idag ska jag träffa min syster! vi åker nog till candy world senare o då ska jag leka med världens finaste systerdotter! min lilla ängel hon är så fin! så det är med dom jag ska spendera min dag med. åh ni fattar inte hur skönt det är att min syster är i stan! den delen som alltid saknas av mig är på plats när jag är nära henne. min syster! världens bästa!

inatt gick jag över till rosanna och kedjerökte i åskan. vi blev rädda då och då men den höll ju inte på så länge. men fan så det dundrade! och blixtrade. sjukt! sen tittade vi gamla bilder och allmänt snackade. var hemma efter två nångång o somnade kanske vid tre tiden.

a nå det var väl allt för min del, hejdå

Kommentarer
Postat av: mamma

klemmmma sønder måste man rokky:) gjør det før mig:)saknar dig gumman min. puss.

2010-07-15 @ 20:47:30
Postat av: mamma

klemmmma sønder rokky måste man:). gjør det før mig. Saknar dig gumman min. puss.

2010-07-15 @ 20:49:40
Postat av: mamma

kklemmma sønder rokky måste man. gjør det før mig. saknar dig gumman min. puss.

2010-07-15 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0