balen

otroligt hur jävla roligt det var igår! lätt den roligaste kvällen nånsin. alla var så fina. alla var så glada. alla var så snälla. alla var så fulla. alla var helt perfekta! hela kvällen var helt perfekt! allt var så bra! allt var så jävla roligt!! alltså ni förstår inte mig!! jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. men jag vet att jag hade gjort VAD SOM HELST för att få uppleva kvällen igen. ni kan inte förstå hur mycket jag skrattade igår!!! ruggi profiler vid bordet, kunde som inte sluta garva!

dansen ska vi inte ens tala om, de gick ju som de gick =D trampade med klacken på antons sko och så krockade alla hela tiden.. kaos

imorn seskis, onsdag stranden, fredag studenten SEN ÄRE FÄRDIGT. hemskt. skolan är ju redan färdig då jag inte har mer skola, men hur fan ska jag klara mig?! fyfan så kul vi ska ha den här veckan treor!! sååå jävla kul!!

ska sluta, är helt ivrig. har t.o.m gråtit idag för att jag hade så kul igår.

vad gör man när man vaknar o inte har nå skola? vad gör jag imorn?! panik..

adjökens.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Du var så fin! <3

2010-06-14 @ 15:36:01
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0