beautiful monster

det känns lite bättre. vet inte exakt vad det beror på men det är iallafall bra. kan vara för att jag var ute hela dagen igår med mina hundar och sen tog jag en promenad med angelica. skönt.

vaknade ändå 15 idag. fast det gör nog ingenting. har tvättat kläder och gått igenom en massa skrot. min playlist är ganska bra så det gick fort.

man orkar inte ens laga mat när man är ensam. jag lever på ruis och skinka. emellanåt en bönare. imorgon ska jag laga värsta middan tror jag. och äta den i min soffa hehe.. har inte så många val

saknar min syster hela tiden.

har kommit fram till saker under dessa dagar, vissa bra vissa dåliga. de dåliga ska jag inte ens skriva ner för jag vet att jag får så dålig kritik för det så jag kniper. men en bra; jag åker söderut snart. heltid eller inte, det vet jag faktiskt inte ännu.

och tillsist får ni bilder på de två jag andas för






hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0