dancing on my own

jaha. ligger ensam i min lägenhet. allt är här. men allt är upp och ner. hittade inte strömkabeln till tvn bland alla grejer så jag bara la mig ner.

kom på mig själv, tidigare när jag la i ordning allt i köket, gråtandes. jag bara grät och grät non-stop. sen när jag skulle lägga nåt i lådan och sen titta upp igen så drog jag skallen i skåpsluckan. jättehårt. tror ni jag slutade gråta? nä. det blev värre.

sen stod jag bara. helt still stod jag o titta ut från fönstret. och grät. och försökte komma på varför i helvete jag gråter.

kände på skallen och där var den. den där jäkla bulan. det gör ont. allt gör ont. hela tiden överallt. orkar inte.

vill bara sluta fundera på allt. vill bara kunna känna att allt känns bra. som idag när jag och rosanna var i mlund hos några klåvänner så förklarade jag hur allt skulle kunna vara. hon bara skrattade åt mig (för det var jävligt lustigt). min fina.

skuuum-inlägg. tur att jag förstår iallafall. nu ska jag dra igång bastun o sen få med mig nån fin liten ensam själ till coop. och handla ingredienser till tacos. och sen ska vi sitta i min lilla etta och snacka ensamhet. och böla. synd bara att jag inte vet vem

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0