fiina krejjer

igår hade jag skitkul! det var som inte meningen o dra ut men vafan.. jag slutar ju skolan snart så nu får man =D

under skattjakten fick vi iaf helt sjuka saker haha.. första var att vi skulle hämta eva till startplatsen och under fem min skulle hon dricka 3st 1,5liters ramlösa o käka två dubbla ruisbröd med hushållsost i mitten. först hitta vi inte henne men när vi väl gjorde det så gick det bra =D sen skulle vi slå upp ett tvåmannatält på startplatsen (dvs stranden) samt dela på en burk ärtsoppa. och hämta en ica kasse med höstlöv och en kasse med granbarr, och sen skulle vi hämta en tjej från sp1, klä ut henne till lucia och så skulle hon sjunga "natten går tunga fjät". vad mer.. hämta syskon, orkar inte förklara! men skitkul hade vi och sen blev det bärs

gick till skolan idag med lillafyllan o skulle göra projektarbete. höll andan varenda gång eva kom nära o så skulle hon såklart komma sådär ruggi nära o visa papper, jag satt där o sa ba "mm" "mm" sen ställde jag mig upp o ba ö jag går nu.. hon ba ????

ska det regna på lördag? vad gör man då? balfrillan blir ju förstörd!!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0