i will come here no more

skuum

pms på g. gråter åt allt och ingenting. minsta lilla sätter igång mina tårar! som sist när jag hade mens, jag grät när jag läste i aftonbladet om en häst som var blind men som tävlade ändå. o jag som hatar hästar.

eller någon gång innan det, när jag grät till den där triss reklamen "plötsligt händer det", ni vet den där det är jättelång kö o så ba öppnar dom en till kassa o en kvinna blir helt glad o kutar mot den kassan?

eller som idag på satc2, jag grät helt plötsligt bara och det var inte ens åt filmen.

och jag grät till hitta nemo första gången jag såg den. ni vet då när han försvinner o pappan letar febrilt efter honom genom hela filmen. tragisk historia ändå. och jag hade inte ens mens.

Kommentarer
Postat av: linnéa

det är nog bara du i hela världen som gråtit åt artikeln om den bilnda hästen. du är verkligen korkad min vän.

2010-06-21 @ 07:24:45
Postat av: eelin!

alltså den människan som INTE gråter åt Hitta Nemo måste ju vara hjärtlös. iskall. död...

2010-06-21 @ 13:57:03
Postat av: jessica

hahaha

2010-06-21 @ 15:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0