inte en sekund av sömn

Dagens humör: nog är jag gla allt 
Dagens mående: bra men sliten
Dagens borde: egentligen borde jag städa..
Dagens frisyr: oj oj oj...oj! tovigt tuperat i en boll
Dagens smink: nada! hehe klockan är ju för mycket........
Dagens klädsel: gråa mjukisar och min student2010 tröja. likadana strumpor!
Dagens planer: tänkte dra på bilbingo och bli miljonär! (åtminstone vinna jacken på 30finajävla000
Dagens vill ha: robert pattinson! livets vill ha! GE MIG ROBBAN!! och en half-sleeve
Dagens längtan: syster!
Dagens fundering: var fan är min post?! och hur fan ska jag lyckas hålla mig vaken hela dagen?!
Dagens beroende: ge mig en (tio) fet(a) jävla latte(lattisar?!)!!! (hehe say whaaat?)
Dagens tråkigaste: ingenting hittills!
Dagens musik: maskineeeeeeeeen (spec kärlek vid sista ögonkastet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0