inte göra nånting nånting alls bara göra nånting nånting nice

chaba

lagade för första gången i min lägenhet någonting annat än hamburgare. eller nä nu ljög jag, käkade ju tacos en gång.. men nu lagade jag makaroner och köttfärssås! med alldeles för mycket salt! för nu har jag salt!

idag har jag vaknat strax efter elva (!!!!) av att elin kom o väckte o drog mig till af. först tacka jag nä men hon var rätt bra på att övertala.

sen kom jag hem och började diska o laga käk. slängde tvätt i maskinen också. och snart ska jag skura. intressant.

har fått två finnar igen. störande.

snart åker vi söderut! och imorgon halkis. fint.

på midsommar vill jag till stugan.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0