måndag

tjaba! idag är det en bra dag. var nyss med mami till min lägga o titta lite o förde gardiner o sånt. imorn börjar riktiga packningen här i stora lägenheten, även s.k mitt hem, än så länge, hemskt o flytta, men, vi ska packa alla småsaker o sånt där. rensa o gå igenom o allt det där jobbiga. om jag nu är i skick imorn....

sen köpte vi dricka åt mig till ikväll! ikväll öser vi igen tycker jag.. tänk så skulle alla komma i klänningarna! och göra om lördagskvällen fast i seskis!! önsketänkande haha.. min klänning ligger där så fint i mitt sovrum.. ska ta med den till nya lägenheten och hänga den på väggen. och gå i den varje kväll. och grina lite kanske. för jag vill inte att alla ska sluta skolan nu ju.. nu kan jag som inte ens kalla ledigheten för sommarlov... åhnej

aja de var väl de jag hade på hjärtat! nu ska jag gå och hjälpa mami med rödbetssoppan. fast först går jag och röker med min granne jenny som inte är min granne så länge till.. kommer sakna =(

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0