torsdag

jag är totalt fast!! kan inte sluta lyssna på sean banan - skaka rumpa. fast jag är bakis så sitter jag liksom och dansar o ba taggar. de är ju fint

imorgon tar jag tydligen studenten? allt händer så fort! födelsedag, bal, flytt, en till flytt, studenten.. har nog redan sagt att jag inte vill sluta skolan och att jag kommer att gråta. jag kommer böla som ett barn.

igår hade jag kul! hela veckan har jag haft kul. även fast jag mådde SKIT i tisdags mot kvällen. vill aldrig att studentveckan ska ta slut.. =(

idag kommer syster!!!! ni kan inte ens ana hur mycket jag saknar henne! varenda jävla dag!!!! idag får jag äntligen krama världens bästa och finaste syster. och imorn öser vi =)

aja de var väl det. ska tagga vidare och kanske gå och pissa. känner att det är dags för det..

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0