var är min post?

jag har inte fått nån post på länge. var är den? ge mig min post!

har pressat chips o dipp. en glass på det hela. trettio liter vatten. och allt det där som hör till då man är bakis

hade kul igår. tack allihopa. spec till er i kukkola, det var megamys! <3

öhm.. vare nå mer?

tror ej. ska rota i kylen och pressa lite till. efter några rapar så blir det bra..

..hehe.. skoja ba

hehe jag måste bara anteckna, jag har skrivit en kom-ihåg lapp till mig själv
"GLÖM FÖR GUDS SKULL INTE KÖRLEKTIONen DEN 5/7!! Alltså måndagen efter kirunafestivalen när Laila och Ritva har namnsdag hehe skoja ba nä men det är sant.."

hehe..

kan passa på o nämna att jag ska åka till kiruna nästa helg. ska titta på kent och maskinen o sova i tält o bli uppäten av mygg. det lilla jag som finns kvar efter gårdagen, mina ben är helt uppätna. älskade sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0