you are free to cry and you don't have to wipe your eyes

jag och john frusciante är bästa vänner. vi går verkligen hand i hand.

fortfarande skitperiod. vet inte vad jag ska ta mig till. ena sekunden är jag påväg att dra o andra sekunden står jag still. kan inget och vill inget. orkar inget. fast vill ändå. men kan inte. jobbigt läge.

orkar inte packa upp allt. orkar inte ta tag i allt. orkar inte inse att jag ska vara ensam. orkar inte stiga upp på dagarna. orkar inte somna. orkar ingenting.

vill bara vara ute. ligga på en gräsmatta. och gråta typ. eller skratta kanske. kanske både och. vet inte.

vet ingenting.

saknar och saknar inte. vem ska jag sakna? vem får jag sakna? måste jag sakna? jobbig känsla.

inte okej. inte riktigt jävla okej.

running out of breath

var ska min adress skrivas? va? va?? orkar inte.

ska sluta tänka. ska stänga av. önskar att jag kunde stänga av. helt och hållet. ba glida i min egen bubbla. överallt. alla ba hallå??!?! o jag ba glider för mig själv.

vill fixa det här. vill ordna upp allt. blir allt okej om jag flyttar nu? eller kommer jag gråta då med? när kommer det kännas bra och VAR kommer det kännas bra? var ska jag vara liksom? var är mitt ställe? where is the place to be?

säkert ingenstans.

gåshud;
Och de skjuter alla soldater till en gammal sång om fred
Ett helt hav normala människor sjunger med
Men även hundratusen röster kan ha fel

tacka gud för musiken. även fast jag inte tror på honom. men tack ändå.

Kommentarer
Postat av: eelin!

<3

2010-06-17 @ 10:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0