härliga hemska tisdag

finner inte ens ord. hur uttrycker man sig om något som inte har några ord? hur säger man till någon det man vill när orden inte finns? hur överlever man utan dom orden?

telefonen låter. tänker inte ens kolla. tänker bara sitta här och samla ork. för att klara av den här dagen, för att hålla huvudet högt och för att inte trilla. för aldrig tidigare har det varit så nära för mig att trilla. reser mig ju sen men jag orkar seriöst inte trilla. jag orkar inte falla dit och må dåligt. jag orkar inte sitta och känna mig ensam och vänta på bättre dagar. jag orkar inte försöka visa längre. jag orkar inte ta hand om folk. jag orkar ingenting.

lite morgonlip på det hela och ett glas vatten så ska det nog bli bra. vad pluggade jag ens igår? inget fastnade. 4h sömn och sur och jävlig. idag är jag sur. som jag var hela eftermiddagen igår. sur som en citron.

nu drar jag och möter den där verkligheten. lämnar min bubbla och går ut. drar på mig leendet och går. låtsas som ingenting. låtsas som allt. som alltid annars.

fuck this


Kommentarer
Postat av: eelin!

pöss <3

2010-05-11 @ 22:01:20
URL: http://eelinh.blogg.se/
Postat av: jessica

<3

2010-05-12 @ 00:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0