heeelt sjukt

vilken jävla natt! tidig hemgång för min del, haha.. kvällen är svart. helt jävla kolsvart. kommer ihåg att vi gick till sportbaren. tog en tequila. sen svart. vaknade upp i min trappuppgång kl 06.30. kallt. hårt. ont i hela kroppen. gick till shell o lånade telefon, haha. har blivit av med allt! jacka, mobil, hemnyckel osv. börsen hade rosanna. stod på shell o snackade med micke ett tag. han såg ut ungefär såhär "??" när jag tralla in där. strumpbyxorna var helt håliga. håret stod åt alla håll och sminket var åt helvete. "tjena tjena, hördu har du en telefon o låna? och vet du vad?? jag har sovit i min trappuppgång! hahaha! har tappat alla mina saker! hahaha!" han ba "....oki?" och tyckte jag var galen. jag höll såklart med.

gick tillbaka till trappen var linnea låg och sov. av någon konstig anledning hade jag sagt till henne att jag ska gå och fråga hennes morsa om hon kan hämta oss? och när jag kom tillbaka sa jag att hon inte orkade. ?????? sjukt. la mig ner igen och baua. sen gick vi in till jenny när vi vaknade igen och så försökte vi fixa den där soppan. käka på max o for till linnea. jag hade inga skor.

sen kom nathalie. och sen ringde mami till nån snubbe som öppnade dörren. jag kom in. och aldrig mer ska jag sova i en trappuppgång.

ps vem är du som satt i trappen när vi låg och sov??? varifrån kommer du? vart bor du? vem är du????????? ds


ibland säger faktiskt en bild mer än tusen ord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0