i can't wait to fall in love with you

livet leker! king kväll igår, verkligen röj.. har nån sett min vippa? den är borta!! nån snodde säkert.. va folk kan va trevliga ibland =) hörde jättefina saker igår så nu är jag lycklig

aja drickandet fortsätter med lika mycket ös idag, vad gör man inte för en vän som fyller 18 =) försöker få bort min bakis me cider.. sött

ps jag tycker inte att folk ska va så jävla tröga. visst är det kanske skum för er att jag och nadi är vänner men det är vi och det kommer vi fortsätta vara så lägg ner =) ds

ps igen hihihihihihi!!!! jag är glad ds


HEHeHEHHEHEHEHheheheHEHHehHHEHEHEhehe skål!


galen sliten bakfull full tjej

ps (igen hehe) mamma, var inte orolig!! =)) ds

Kommentarer
Postat av: mamma

jag ska førsøka att inte bli orolig. men jag ær det:)

2010-05-01 @ 23:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0