konstigt inlägg

jag vet ingenting. ingenting om nånting.

i natt drömde jag att allt var bra. det fanns ingenting som tyngde mig. det var så jäävla skönt och jag ville inte vakna. och när jag vaknade försökte jag somna om typ tusen gånger. och nu sitter jag här.

mycket just nu. några prov bortgjorda, jag har kvar typ.. 2st? eller nåt. och inlämningsuppgifter. och projektarbete.

inte så nöjd över betygen. känns som om jag kunnat prestera bättre. vilket jag har kunnat men jag har varit lat. det sa hon tillochmed. "du har inte riktigt varit jessica de senaste månaderna" jag ba oki. herrå.

jobbigt.

men okej. det får väl gå. g för mig är verkligen hjärtskärande. inte för att jag fått ett g ännu (i trean) men jag vet att jag kommer få ett. projektarbetet. har ju inte varit så jävla engagerad hehe..

bal snart. då fyller jag o stoffe år. "grattis stoffe" ska jag säga när vi går där, "grattis jessica" tror jag han säger då. min första polare! fint.

min älskade älskade älskade lilla tjej fyller 4år på onsdag. helt sjukt. känns som om det var igår jag höll henne i famnen o hon var helt röd och nyfödd. mitt lilla lilla hjärta. allt för henne. precis allt.

sen studenten. den 11. sjukt. vill inte ens tänka på den dagen. jag kommer böla som ett barn. kommer sakna aaaaallllllllllllaaaaaaaaa.

och sen? det var ju det där med flytten. ska fixa färdigt körkortet här. jag sköt fram lite på min flytt, mami drar i mitten av juni men jag kommer väl i juli eller när jag nu får kortet. kanske längre, kanske inte, får se. ingen idé o sitta i enköping ensam då mamma jobbar.

får se.

saknar min syster. hela tiden.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0