måndag. tråkjävla måndag.

jag kanske ska bli seriös med det här igen. men jag vet inte ännu. får se.

det är meningen att jag ska plugga/skriva projektarbete/göra uppgifter till turismen men jag orkar inte. jag orkar verkligen inte. det är liksom två veckor kvar av skolan högst, o jag har halvt gett upp. för jag orkar inte.

har pressat i mig en fet jävla latte. fint satt den och mätt är jag.

idag när jag ringde till mitt internetföretag eller hur man nu så fint ska kalla det, så spelades per gessle under kötiden. jag hatar per gessle och den där tjejen. dom som hade ett band. roxette? eller va? heter det så? jag hatar dom. jag hatar deras sånger och röster och låtar och allt. allt med dom hatar jag. och så spelades just en av deras låtar. tror ni min dag blev bättre?

skumt. allt är så skumt. skumt som fan. allt allt allt. allt. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0