måndag

tjeena. trodde jag försovit mig när jag vaknade. tänkte ba yessss ännu mer frånvaro..................... men så ringde jag jenny o vi har bara historia (eller? va?) o den börjar först 11 kanske. och då är ju jag på riskettan. så jag har inga lektioner. fin vecka ändå. har någon enstaka lektion imorn o sen äre ledigt ons-sön. fiint

har haft världens finaste helg. fan va fina dom är! marcus robin o danne. dom var sugna på o supa o ba nä nu drar vi till happis. o så kom dom. helt plötsligt. och det har varit allt ifrån chipchipong till tandkrämskrig. för tro mig när jag säger att min lägga var vit i tandkremish. nathalies nacke likaså och mitt ansikte. har grillat hos sussu som fixa så jävla god mat till oss och jag blev så jäävla mää..-tt. hahaha.

nä nu ska jag ta o klä på mig o försöka bli människa igen, lär nog ta ett tag efter helgens bravader. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0