no last call

har så sjukt mycket i skolan nu. ändå har jag inga lektioner typ. tror ni jag hellre går till skolan när det "kan göras imorn" än o ligga o baua? skolan går såå bort just nu även fast den inte borde det.

vet varken ut eller in annars. var står jag? vad ska hända och vafan ska jag göra? galen. jag blir gaaaalen. orkar inte leva i den där skiten längre. vill bort därifråååån nu. NU. orkar inte förlåta gång på gång. orkar inte må dåligt pga ngn annan. orkar inte se på all skit som händer rakt framför ögonen på mig när jag ändå inte kan göra ett skit åt det. kan grina, skrika, be, försöka och ändå förstår ingen. jag är van men ändå. finns det inget slut?

det finns inget slut. men jag ska iaf stå upp. för det är väl det enda jag är fett bra på. att stå upp när allt annat omkring mig faller sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0