these children learn from cigarette burns, fast cars, fast women and cheap drinks

idag ska jag bubbla och basta och grilla korv hos nathalie. sen ska vi göra allt det där vanliga som man alltid gör på lördagar.

lever i min egna lilla bubbla nu för tiden. har börjat skita i all skit. det är skönt. men det gör ont. fast det går över.

jag har hittat veckans bästa låt. den är sådär bra så att när man inte har dator o kan lyssna på den så glömmer man bort texten. bara för att liksom. och när man väl hör den så har man gåshud genom hela låten och känner sådär konstigt i magen. precis som det ska vara alltså. skum
3oh!3 - i'm not your boyfriend baby

idag har jag solbrillor på mig. hela dagen. ska inte ta bort dom förrän på natten. för jag vill helt enkelt inte.

dagens konstigaste:
nikkalafamiljen har bytt mjölk? så länge jag har känt dessa varelser (ca5-6år) så har de druckit gul mjölk. nu dricker dom röd? va??

dagens upplevelse:
jag har druckit oboy. sist jag drack oboy var jag typ 0. jag drack oboy med den röda mjölken och kunde inte sluta fundera på vad det är som hänt egentligen. vräkte ur mig några gånger att "...vafaaaannn??"

hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0