tisdag

morjens. här sitter jag i mitt kök med nadi och bara är. hon ska plugga egentligen men kommer inte så långt..

idag var vi ute och gick/joggade igen. 4 tullar. fiint

har även spenderat ungefär hela dagen i torneå med rosanna. det var nån hårkurs som folk var på och vi var dom där som satt på stolen och fick håret fixat framför alla där. om ni förstår. för det gör inte jag.

och imorgon (!!!!!) har rosanna och h-k fått med mig på en galen grej. en grej jag aldrig i hela mitt jävla liv tänkt mig att jag ska göra. jag ska vara nån jävla hårmodell på nån hårvisning eller nåt. ser ni hur insatt jag är? visst, inget märkvärdigt så sett, MEN JA DET ÄR MÄRKVÄRDIGT. fast ändå kul o testa antar jag. eller intalar mig själv rättare sagt.

ont i benen. skönt o jogga. håret är ace ventura. jag ser ut som jim carrey. ni vet dom där två hornen typ. som han har i håret. såna har jag. och jag tänker inte ens visa bild..

nu ska jag fortsätta lyssna på depp och fundera på livet, höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0