tjaba

här sitter jag i mitt kök och pillar på min finne. jag får nästan aldrig finnar. men nu har jag en. okej två. bredvid varandra. men ingen gör sådär megaont ännu.

lyssnar på johnossis nya album. dom är ju gudar! lätt att jag ska bli ihop med dom. båda två. hehe

idag har jag tagit hem början på mitt projektarbete... hehe jag är ute i tid eller hur!! ska göra undersökningar om ledarskap o sånt, jämställdhet och droger i arbete osv. helt ok ändå, jag diggar lite

har spelat harpan nu i flera dagar och jag är i den där perioden var man aldrig får ut den. har nån slags press på mig att klara under 100sek men det går inte...... jag ger inte upp

idag ska jag ut o jogga med rosanna, det var ju som ett tag sen sist nu hahaha... kommer säkert dö av ansträngning hahaha hejdå.

Kommentarer
Postat av: eelin!

vad bra att vi får veta att du har två finnar

2010-05-03 @ 22:33:13
URL: http://eelinh.blogg.se/
Postat av: jessica the best

knip..

2010-05-03 @ 23:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0