day 01-introduce yourself

19 år, 5mån och 13 dagar. två hundar. en mamma. en syster med familj. en alldeles underbar pojkvän. ett bra liv. tillslut.

bor i en stor etta på storgatan, en lägenhet som ägdes utav min pappa men som jag tog över efter att han dog i mitten av oktober.
tog studenten i våras och började aldrig jobba efter det. tog körkort och chillade i en alldeles för liten lägenhet men som ändå rymde tonvis med minnen.

oftast glad. lever för dagen och är aldrig elak. lat. älskar doften av sköljmedel. kan inte hålla i duschen om det är tvål på handtaget. älskar rödbetssoppa. måste bara nämna här att min syster är den bästa som finns. öhm.. kollar alltid på händerna när jag träffar en ny människa. dom säger som allt på nåt sätt. skor säger också rätt mycket.

har äntligen hittat hem. och jag älskar det.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag är så glad för din skull! :)

2010-11-18 @ 18:34:53
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0