day 04-what you ate today

idag har jag ätit lite flingor på morgonen, och nyss köttfärs o makaroner:) och kaffe på det hela! (y)

igår klippte jag rocky så han är helt korthårig nu. lite ojämn (haha lite...) men det duger:D han har sån päls som bara samlar en massa tovor och det är jobbigt. så nu är det borta:)
igår spelade vi även gh! love it. och nu håller jag på att tvätta kläder. senare kommer dusse och nathalie och kl18 är det zumba som gäller. skitkul! och en träningsverk som heter duga några dagar efteråt. skönt eller nåt

nu ska jag gå till tvättstugan och fortsätta. har fått lära mig att inte tumla alla kläder. tyckte något var knasigt när min nya svarta långa tröja helt plötsligt var kort.. sängkläder och handdukar jessica! jag som alltid tumlat ALLT.. haha

hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0