day 06-your day

hehe ja halva min dag har gått åt till att sitta i en bil och köra då och då. igår kväll flög vi hufvudstaden och köpte en bil. jag har en cool bil:) ingen har en likadan! här i stan iaf.. inte färg iaf! direkt vi landade köpte vi bilen och åkte hemåt. jenny och crille i framsätet (hehe crille fick köra) (jag körde bara 18 mil+luleå-haparanda, crille körde resten...storm!) och jag och harri i det lilla lilla baksätet. inte litet annars men när man har med fyra stora sommardäck i den bilen så blir det trååångt. men mysigt var det ändå och ingen sov så spec mkt.

vid 07 tiden började kuski#1 blir trötter så vad hade jag för val. (låg o sov o ba va? köra? oki?) och så bytte vi. nöjd med min lilla bil, den var inte oskön att köra! prio#1. men sen blev kuski#2 (jag, för er som inte fattade)  trött och då bytte vi igen. hehe. och sen somnade jag lutandes mot en axel och däcken tätt bredvid mig. detta skedde alltså i skellefteå och sen vaknade jag upp i luleå. körde resten av biten hem. var rätt pigg så det var lugnt!

när vi passerar harrioja säger min <3#1 att det kändes lite ochill att komma tillbaka igen. höll med till 110 och ångrade att jag inte tog med nyckeln till läggan i enköping. kändes inte alls skönt att se stan igen. men men vi håller ut, en dag drar vi:)

sen körde vi hem jenny och crille och så drog vi hem. ena ville duscha och andra ville bajsa. båda fick sin vilja igenom och sen somnade vi. eller jag hann trycka i mig en billys pizza. och sen somnade vi. vaknade vid 19 o ba ?. fattade tillslut att jag är nyvaken och gick och drack. kolsyra. känns precis som att man skulle vara bakis efter att ha varit uppe hela natten o ba åkt bil. lika jeevla sleten.

crille kom på besök och vi slängde ihop en pizza. ett mästerverk enligt oss. så.sjukt.gott.

och nu sitter jag här. käkar kesella.

det var väl det.

ps. det var en lastbil som hade kört helt åt helvete i diket där vid sundsvall typ. creepy. hela mitträcket och allt var helt paj. stackars. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0