day 07-your best friend

oj jag skulle kunna skriva en roman.. inte en positiv sådan iaf! en bästa vän är en sån som alltid ställer upp, inte hugger i ryggen och är pålitlig. en sådan finns i mitt liv och det är h.

jag har funderat väldigt (oj oj så otroligt) mycket dom senaste veckorna. det finns tyvärr människor som vill förstöra. man kan inte göra något åt det helt enkelt. men jag tänker vara ärlig och detta vet nog de flesta om, men jag har ingen bästa vän. jag har vänner som jag tycker om men jag vet vart var och en står och jag håller mig till det.

när folk snackar skit och går bakom ryggen på en blir man bara så arg. så besviken. och man kan bara stå och se på!! det är det som är det värsta. hur mycket man än säger, hur mycket man än vill och hur mycket man än tänker så går det inte att hindra. och det är det som är det värsta. det går verkligen inte att stoppa och det tycker jag är så sjukt.
menar verkligen inte att dra alla över samma kant men jag har varit så förbannad den senaste tiden.

men det kanske inte behövs ändå. kanske är det bra att lära sig själv. men jag är glad att jag börjat fundera och kommit fram till saker. jag tackar gud för min pojkvän. för att han alltid finns där. för att han lyssnar och förstår mig. för att han står ut. för att han är en riktig människa. en bästa vän.

Kommentarer
Postat av: r

2010-11-27 @ 04:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0