måndag

skulle skriva om a moment men fan jag funderade så mkt så jag inte visste vad jag skulle skriva. det blev bara soppa:)

vi råkade somna rätt sent igår så det är inte så längesen vi vaknat. sitter i soffan o chillar med kaffe och musik och min andra hälft ligger i sängen o chillar. rambo och rocky chillar också. alla ba chillar:) men det är jävligt skönt.

har kollat lite på distansplugg men inte fan vet jag hur jag ska börja! jobbigt. måste o snacka med nån men vem? vet ju exakt vad jag ska bli och den utbildningen finns ju som distans men jag måste skaffa högskolepoäng.. say what? inte den blekaste om hur det går till alltså.

snart ska jag ut på stan, handla litegrann och till km däck en sväng. mina två framdäck har inte så spec många dubbar kvar så jag ska in o byta hos atte. tänkte att jag får det gjort idag (jag kan vara jävligt seg med sånt där) eftersom jag ska till luleå en sväng. jävligt skönt med egen bil kan jag säga er! man kan dra o handla och man kan dra o göra vad man vill nästan, hela tiden! så skönt

jag har funderat på det där med julen! men inte blivit desto klokare haha.. jag ska stanna här iaf, morsan jobbar jul och nyår i norge och syrran o peter o tuva stannar mest troligen i stockholm. kan dra dit men fan det är så mkt folk överallt kring jul! jobbigt:) man blir arg bara. men jag har ju bil så jag kan åka till luleå en sväng om jag känner för det. vet att jag är jättevälkommen hos min faster och min bror. skönt. men jag får se hur jag gör, annars stannar jag här och firar jul:)
har också funderat på det där med julpynt! jag tror inte att jag ska pynta ett skit! min fina tomte är borta. linda gömde den men nu är den borta:) den var fin.

aja det var väl det, nu ska jag klä på mig och sen dra ut en sväng. kommer hem rätt sent, eller flyget landar tio över nio så är väl i habi vid 23 igen:)

hejdå:)


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tack för att du hämtade oss från flyget. Med din nya fina bil. Dig kan man lita på ;)

2010-11-30 @ 01:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0