måndag

ännu sliten efter lördagen. igår kom jag på varför jag la drickandet på hyllan för ett tag, den där jävla bakisen.. gillar inte riktigt den:)

min mamma är ännu här. det är så skönt. hon åker på torsdag men den 11 kommer både mami och syster:) och mest troligen systers familj! skönt. vi får trängas i min lilla etta men jag hörde nån som sa finns det hjärterum så finns det stjärterum:)

det har blivit jättemysigt i lägenheten. tack vare mamma hehe, tack mami:) love you.

var precis i nisu och umgicks med nathalie och angelica. vi drack te och sånt, var på väg att fara tre gånger men hela tiden kom något annat upp så det gick inte att slita sig:) det brukar vara så när man inte setts på ett tag.

det var allt för idag, nu ska jag gå och äta mammas plättar och sen duscha. ta hand om er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0