tisdag

jag borde dra ut på stan. till ikea en sväng, till djurmagazinet, till skopunkten. överallt bara. måste köpa skurmedel också! och boka tvätt tid. men vi har tappat portnyckeln som också leder till tvättstugan så det blir ju lite svårare.. fan. vi har liksom tre nycklar till våran dörr och en till porten? jag tycker det är konstigt. nånstans måste jag ringa men jag vet inte vart!

ska gå och slå på kaffe snart. köpte en perkulator här om dagen för 500 jävla spänn! den lilla ännu. jaja bättre än snabbkaffe. och så borde jag ringa luleå och fixa det där med tatueringen men inte vet jag var jag ska börja? jag är så dålig på att ringa och prata med folk sådär! blir helt nervis o ba snackar en massa skit. en snubbe på kallax garvade åt mig i telefon för att jag ba svamla, vet inte riktigt vad som hände där egentligen..

åh vad portnyckeln stör mig. kan inte sluta tänka på det nu. måste gå igenom hela läggan. vi höres!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ring eller gå till HSB kontoret å fråga ang nycklar. Huset ær HSB. Fråga oxå om du kan gøra kopior på nycklar i låsbutiken.

2010-12-01 @ 08:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0