tisdag

idag är det en månad sen pappa dog. begravningen var i fredags och den var jättefin, jag vet att han tyckte om den. tack allihopa för allt stöd!!

idag ska jag inte göra så mkt, som vanligt haha.. sitter hemma hos jennifer med hundara och snart ska jag gå hem. sen åker jag till nisu en sväng och hälsar på byborna. och sen chilla bara. som vanligt.. :) nä men ska faktiskt ta o göra nåt, ska förbi svefi här nån dag i veckan o börja nån kurs eller nåt bara.

åker ingenstans över jul. kanske luleå och hälsar på. men orkar inte åka till sthlm/enköping, så jävla mycket folk kring jul bara.. eller nåt jag vet inte

nä det var allt tror jag hejdå!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vad fort tiden går! Ha det så bra <3

2010-11-16 @ 21:55:23
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0