life is a lesson you learn when you are through

tjenispenis.
här sitter jag i min soffa och är mätt. kirra tacos med linda och vi åt som fan. fast först bastade vi! i högst tio min haha.. ingen ides som säga att vi ska gå men till slut sa jag "ska vi gå o duscha???" och hon instämde totalt.. anteckna..:)

nu ligger hon o bläddrar i the dirt o är säkert alldeles snart helt fast.. fy fan vad the heroin diaries är bra. helt sjukt! det enda jag och linda tänkte på på fisket idag haha.. hämtade boken igår kväll, började läsa (högläsning!!) vid kanske 00.00(?). slutade vid fyra för att vi verkligen var tvungna att somna. vaknade elva o ba linda ge boken!! och så fortsatte jag läsa högt. helt inne:) idag fixades the dirt så jag ska läsa som fan nu haha..

i helg har vi hunnit med ganska mycket! känns det som iallafall. fredag-kalix. skulle bränna lite tid så vi drog o bowla. vi förlorade mot l och a:) duktigt. men jag fick en halv strike! linda fick strike.. och för att inte tala om dom andra två som typ fixade strike något mer än oss.. men det gick bra:) in på gallerian och fick en liten burk. ??? tänkte jag men så förklarade bruden där att man måste gå in på life och fylla på den med c-vitamin helt gratis. oki tänkte vi och gick in där o fyllde på. dom var goda! och på tal om c-vitamin så köpte jag såna brustabletter idag för att bomba i hopp om att inte bli sjuk.. linda var helt sjukt sjuk igår och dagen innan det. orka va sjuk:(

idag ska vi titta på film, mirrors. fast först promenad! vi började titta på den filmen för ett tag sen (jag hade inte sett den??? inte ännu heller?) men vi somnade.. skönt:)

annars mår jag bra! skriver jag alltid så nu för tiden eller?:) men jag gör det. det är skönt. men det vet ni nog redan.

nu ska jag läsa. världens bästa bok. helt på sant.


å vad jag saknar:( tack gud (hehe egentligen ella o peter..) för att jag har världens finaste varelse genom tiderna i mitt liv!!

ta hand om er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0