måndag

god kväll. eller morgon. vaknade för ca en timme sen:) men det var mysigt

igår jobbade vi. sen kom jag och linda hem hit och jag ville börja packa. nångång måste det ju göras tänkte jag och så drog vi till shell o köpte sopsäckar. tömde garderoben på sånt som jag vet att jag inte kommer att använda den närmaste framtiden. lyckades fylla två sopsäckar och några mindre. vart fan får allt plats i denna lilla etta???? förstår inte. tömde bordet (ni som känner mig vet hur mycket bråte det var där under) så nu ser det typ helt tomt ut där. tog ner två tavlor mitt i allt? och sen när jag insåg att det var ungefär allt jag kunde göra så började jag byta sängkläder. och det här var liksom 1-2 på natten.

linda och christian somnade i soffan och vi chillade. snackade om allt möjligt och jag låg tillslut o vred o vände hur länge som helst. vid halv 8 frågade linda vad vi gör vakna och så stack crille iväg. sen somnade vi allihopa och linda drog o jobbade senare men jag pallade fan inte. sen vaknade jag typ 17. :) heerlisch

igår fyllde min mamma år! jag älskar dig mamma! och imorgon åker hon till spaninen med hennes love. vill också!! sen kommer hon hem efter en vecka och ett besök har planerats:)

jag har varit hungrig sen igår eftermiddag. det känns lite jobbigt. men först ska jag duscha! och sen äta. sen förbi nisu och dricka kaffe med angelica! ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0