snö!

kom just hem från fisket och ligger och lyssnar på fisar... fresh!

har nog aldrig duschat så skönt som nyss, kom hem helt frusen om fötterna och händerna och hela mig och så duschade jag i vaaarmt vatten.. sved så där jobbigt först men sen ville jag inte ens gå ut där i från.. :) hehe anteckna

idag snöade det! när dom sa det så skrek jag och gick ut och var helt fascinerad! öppnade munnen och stod och gapa ett tag. ganska chill. linda har den där mammarollen ibland (rätt ofta) och sa "men!!! jessica!! stäng munnen och kom in!" eller den här......hahaha...:men jessica!! ät inte gräs!!!
haha fyfan..

nu ska jag chilla:) hejdå


<3


haha titta elin


Kommentarer
Postat av: ellabellabjörn

vadå elin jag fattar inte....

2010-10-14 @ 21:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0