färdiga klåbrudar

hahahahahahahaha nog är vi färdiga!

tack alla för en helt sjukt trevlig helg! höga promillehalter och skum i överflöd, vi kunde inte ha gjort det bättre! men sånt behövs också, mer ofta tycker jag också! förstår om s och c är småless men vafan... tror vi fixa underhållningen rätt så jävla bra. den där bastun var helt onödig och tacka gud för att badhuset var stängt! det hade antingen slutat i att någon drunkna eller drog magplask från högsta pga modet man känner när man är full..

nog om det. eller kanske inte ändå för det är det enda jag har o skriva om haha.. pressa bakis mat på max med nasu idag. innan det tacos. såna chilicheese fantaster som vi är så kommer ju våra rumpor hänga snart...........hhaahahahahaha fortsätter ni äta dressing så här så hänger era rumpor snart!! klå så klå

bastu drog vi idag också. inte går det ju att lukta kille! drog fyllebastu igår med nadi i kanske 2min o kunde inte gå. tvätta sig med lite nivea for men och drog killdeo+after shave. bra gjort! i lördags drog jag puke i min skurhink, fick en hylla i skallen och har trillat av sängen. inget jag kommer ihåg men något som andra kommer komma ihåg hahaha

hade jag haft bilderna från i helg hade jag klart slängt upp nån hit men kanske är det ovärt ändå... vi trodde vi va proffs fotografer! kollade på bilderna idag o ba nadi vafan?? va äre här.. inte visste ju hon heller så vi låter det va.

jaja herrå o tacka gud för kolsyran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0