idag har jag haft körkort i 3v

ligger i min säng o lyssnar på u2. igår var jag o joggade röven av mig. på riktigt. hehe nä skoja ba. men nästan på riktigt! när jag väl stannade så kändes det som att jag svävade fram. knäna vek sig sådär jobbigt. skönt när man kan jogga o man känner hela tiden att man kan mer. kändes som om jag skulle kunna fortsätta jogga hela natten och veckan typ. men jag tänkte att det hade ju varit lite för mycket så jag for hem ändå. fortsätter idag ist

nathalie? crille? var är ni?

vad mer kan jag berätta.. typ inget. var o körde pappa till coop nyss. får ha hans bil. vill ha hans andra men får ej ännu. tänkte att med lite tjat ett tag så kanske det går an. bytte sängkläder igår. städade. tände ljus. luktade gott här inne. kollade film (jävligt skum??). kanske borde vattna min blomma. krukan är sönder så det rinner över bara. kanske basta? eller kanske ringa angelica. eller elin. eller jenny. eller kanske hämta tvätten från torktumlaren. eller är den kvar? nej. för den ligger på soffan. den? tvätten. det den? va?

eller kanske bio?

hejdå.

Kommentarer
Postat av: ellabellabjörn

ring elin tycker jag

2010-09-14 @ 21:43:16
Postat av: Beatrice

Eller bea finns ju också alltid.. :(

2010-09-15 @ 11:42:43
URL: http://beatriiicej.blogg.se/
Postat av: E

Juhojussi :) När kommer du ner till civilisationen?????

2010-09-16 @ 20:08:28
Postat av: jessica

hehe ringde ingen.. låg o grät i min ensamhet.. skoja ba jag kollade tv =) och syster jag vet inte =D snart hoppas jag =)

2010-09-16 @ 23:20:12
Postat av: Angelica

Tyckte att du kunde ha ringt mig eftersom du är så svår att få tag i. :D

2010-09-18 @ 17:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0