mättttt

har en skit dag idag. allt känns bara så fel och jag blir så arg. för ingenting blir jag helt plötsligt arg. så arg så jag vill gråta! hela tiden bara. gick till hörnan o köpte karra i hopp om att bli bättre. tur att jag har en solstråle som piggar upp mig genom att bara le. genom att bara finnas till. tack :*

ligger i sängen o väntar på jobb. var o käka kinakäk i torne nyss. det var fint men fan vad mätt jag blev. det gör ännu ont! så mätt alltså. sjukt.

vaknade flera gånger i natt o funderade på va jag ska laga för käk idag. måste o handla. vill laga nåt gott. kanske tvätta lite kläder också. skura. o sånt.

orkar inte. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

2010-09-22 @ 15:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0