thank you for making me laugh when i'd almost forgotten how to

chena!

jag vill rösta på söndag. vet dock inte på vad. har ingen koll alls. vet bara att jag blir arg när vissa säger att de ska rösta på sd. börjar diskutera utan att ha en susning om vad som egentligen gäller. men rösta vill jag. på nåt bra. på de som vinner så att jag kan känna YES sen. kanske ska man börja läsa lite.. men det är ju så jävla tråkigt. vill bara kunna hänga med när diskussioner uppstår! hehe..

idag har jag inte gjort någonting. var med nathalie tidigare på dagen o nyss var jag på stan med fredrik o christian. snacka skit o sånt. imorn ska jag inte göra nånting. menar alltså att jag inte ska festa! tänkte dra en vit helg. det är passande just nu känns det som.

annars mår jag bra. hehe det enda jag nämner när jag skriver men vet att mami oroar sig men gör inte det:) för jag mår bra. har nog inte mått så här bra på länge faktiskt.

varför är jag ens vaken nu? haha..

jag vill fortfarande ha en ny jacka. å. vill ha en fiiin! har halva min vinterjacka hos min syster. jo halva!

ska fortsätta pilla navelludd och sedan gå ut med hundarna. borsta tänderna o sånt. byta om. ta bort överkastet. o sånt. skönt att kunna somna med ett leende på läpparna och vakna med ett ännu större! tack. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0