fredag igen

hej igen! det är redan fredag? en vecka sedan vi lämnade marocko. det går snabbt

är sugen på att resa överallt nu, har tittat ganska mycket och är jävligt sugen:o på söndag kommer iallafall mamma till enköping och vi åker kanske dit, på söndag eller måndag. saknar hennes maaaat! och henne också of course hehe

dagens planer: nada. chilla hemma framför tvn bara:) anto skulle komma hit idag om jag inte fattat helt fel o så ska vi laga käk o sånt. jag vill hyra film, vill se nån bra! så jag springer säkert till shell snartens

asjobbigt väder när man har hundar! sand o slask o vatten o blä. måste torka av hundarna hela hela tiden och det är sand i hela hallen. kul

pärlan ska även besiktas denna månad så frejpan som kommer hem den 14 om jag inte minns fel ska laga avgasröret. finally! den låter som fan. jobbigt

inte så mycket mer på hjärtat, jag har hittat världens godaste fil (hallon o vanilj) och (nästan) det enda jag gjort det senaste dygnet är att spela cityville..hehe.. hittade även farmville igen o har kvar alla mina poäng o är på samma level osvosv! satt helt glad i soffan ba "harri jag har kvar det!! och det! i farmville! haha!" han bara tittade på mig o ba "...okej:)))". förklarar om cityville också men intresset är inte så stort:)

snart ska vi fixa käk och kanske ska jag gå o sola sen? we'll see we'll see. ta hand om er!


jag älskar älskar älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0